🤩 Va va va, apunteu que seguim anunciant activitats per a este mes de març !

👉 Lo pròxim dissabte 22 de març, a les 19.30 h en format tardeo, tindrem en directe a CARASUEÑO @carasuenyo El projecte en solitari del productor ( i fundador dels estudis La Lar de las Maravillas), Javier Vicente, que mos visitarà acompanyat d’un bateria per presentar-mos los seu rader disco “I’ll Be Neon Too”. Guitarres minimalistes, una bateria en ritmes percussius al ralentí i una veu melòdica i pausada mos portaran a viatjar per paisatges sonors eclèctics en tocs de lo-fi, pop, dream pop, electrònica i harmonies retrofuturistes.

➡️ Si tos agrade la música ambiental i relaxada però que al mateix temps aposte per la innovació, no tos podeu perdre esta proposta !

🔴 Recorda que pots fer los teus donatius anticipats (6 euros per persona) a través de Bizum 657 40 17 32 posant al concepte CARASUEÑO. I si vols col·laborar en l’artista, però no pots vindre al bolo, fes lo donatiu posant CARASUEÑO